dimecres, 29 d’agost del 2007

Hola companys.

Hola companys, espero fer-ho correctament aixo deo blog, l'excursio al canigo, em sembla molt bona idea, encara que m'agradaria saber mes detalls tecnics, es port fer amb un dia, o calen dos, allotjament, etc. encara que tambe m'agradaria molt, pujar al pedraforca pel verdet, i baixar per la tartera, be ja en parlarem.

Ha si algu vol kefir, que ho digui que en llenço tot sobint, i em sap greu que ningu no l'aprofiti, per si no ho sabeu, son uns nodols que fermenten la llet, com un iogurt natural per mes acid, be vaig a pendrem el kefir bona nit.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Pere!!
Tal com haviem parlat el dia de la inaguració de la botiga m'agradaria que em passessis una mica de kefir, si més no per probar-ho, i el llibre d'instruccions per saber com s'ha de fer.


Per cert, la pujada el Pedraforca pel coll del verdet és molt bonica ja que és molt variada, hi ha un tram de grimpada molt fàcil, una baixada molt divertida...
Què et sembla si hi anem per l'octubre. Si de cas n'anem parlant per veure quins dies ens van bé!!.

Vinga ja ho anirem concretant!

Anònim ha dit...

Pere, tal com et vaig comentar, encara que he fet aquesta pujada al Pedra unes quantes vegades, no me'n cansaria mai. A veure si ens animem i trobem un dia per anar-hi.