diumenge, 9 de setembre del 2007

Fotos de les vacances

Hola companys i companyes,
Se m'ha acudit una proposta que pot ser interessant. Suposo que qui més qui menys ha fet una escapadeta aquest estiu i també, estic segur, que heu fet un munt de fotografies... Doncs bé, la proposta és la següent:
Cadascú que faci una tria d'unes 20 o 25 fotos. Les graveu en un CD o en un llapis de memòria. Ens trobem un dia al local i fem una projecció conjunta. Així tots podem gaudir de boniques fotos i compartim experiències. Què us sembla?

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei crec que és molt bona idea!!!!
Jo ja prepararé les meves 25 fotos.
Vinga ens veiem!!!!

Marc Illamola ha dit...

Ok!!!

Bona idea!!!

Me'n vaig a preparar-ho

Siauuu!

Pei ha dit...

Ei! Jo també aniré preparant les fotos. A reveure!

Anònim ha dit...

Crec que si la idea es vol portar a terme s'hauria de posar una data, sinó la cosa s'està refredant massa.
Francesc, ja que has proposat tu l'activitat, posa la data que et sembli. Jo crec que lo millor seria fer-ho en divendres que així no es talla el cap de setmana.

Vinga a veure com s'acaba la cosa!!!!!!