divendres, 2 de novembre del 2007

Observació del cometa P/17 Holmes

Hola companys!

Aquests dies s'està veient molt facilment un cometa a simple vista. Sembla una estrella normal, pero vist amb prismàtics es veu clarament que no ho és. Podeu trobar més informació a www.astroelnlazador.com. Per donar una orientació, des de roda es veu cap al cantó de Cabrera, a mitja alçada.
Us proposo de veure'l dissabe que ve, dia 10, des de la casa de pagès on haviem de veure la pluja d'estrelles. Podriem trobar-nos a la gasolinera de la Gleva, a les 6 de la tarda. El mirarem amb telescopi i gaudirem de la tranquilitat al camp.
Podeu `portar-vos un entrepà per si apreta la gana. Us hi apunteu?

Fina aviat.
Pei

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei bones Pei!!
Ostres jo si que en tinc ganes de tornar a veure el cel. Ara fa temps que no refresco les constelacions. Va a veure si tenim bon cel. Ens veiem!!!

Montse Viver ha dit...

Llàstima que no es programi per trimestres com abans,ja que amb només una setmana és massa just per fer plans. Ja tinc l'entrada per anar a un concert aquest dia. També veig amb tristor, que les observacions astronòmiques han minvat molt darrerament.
Si mai es fa alguna excursió facileta vindré amb molt de gust com sempre ho feia.

Montse

Anònim ha dit...

Hola qua tal?
Ens apuntem a l'observació astronómica i a veure el cometa.
L'hora de trobada podria ser a les 19hores? si m'ho pots confirmar Pei, es que avans no em va gaire bé.
Espero que faci una bona nit per l'observació, fins aviat.

Anònim ha dit...

M'agradaria venir però no podré, ja que dissabte al vespre treballo.
Que us vagi bé!

Anònim ha dit...

nosaltres no vam poguer venir, això que ens va sapiguer greu, el vaig veure un parell de dies, seguint la teva explicació. espero que anés molt bé, i moltes gràcies per l'invitació.

M.Àngels