dimarts, 5 de febrer del 2008

Sortida amb esquis de muntanya

Bones a tothom!!!!
Aquest cap de setmana a tornat a nevar i ens ha deixat el nostre pirineu ben blanc. Això vol dir que els d'ACTER ens hem de posar les piles i aprofitar-ho. Proposo fer una sortida amb esquis de muntanya. Si la neu aguanta podríem fer-la per aquí a prop i així ens estalviaríem gaire viatge en cotxe. Sinó sempre tindrem els cims d'Andorra o zona francesa.
La proposo és pel diumenge 17 de Gener. La meva proposta inicial seria un Puigmal, però crec que entre tots podríem decidir-ho ja que des d'aquí a Lleida no veig massa com està de neu i potser no es pot fer. A part segur que algú se li acudeix alguna cosa més interessant i amb menys aglomeració de gent. Deixo que ho anem concretant al llarc d'aquests dies.

Així que la idea seria sortir dissabte a fer alguna sortida. Qui s'apunta?

Dia: 17-2-08

Hora: 6:30 al local d'Acter

Material: Esquis de Muntanya, ULLERES, CREMA SOLAR, roba d’abric, guants, ...

Espero molts comentaris i idees!!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Edu, nosaltres, en Pere Girbau (raqueting)i jo mateix(uai super skying), el seu pare, no ens va bé el dia 16. Hem de celebrar l'aniversari d'en Carles i fem una gimcama amb els seus amics. Si ho traslladeu a diumenge, venim. Ok?

Anònim ha dit...

Posava el dissavte per evitar cues. Po cap problema, com que no ha dit res ningú més ho podem canviar. Per mi (el pekenyo saltamontes de l'eskying)em va bé!!!

Anònim ha dit...

Edu,
Havies pensat molt bé en el dissabte per evitar cues.
Fem una cosa, que tothom que vulgui venir pugui escollir el dia, dissabte o diumenge, i que es faci la voluntat de la majoria.
Girbaus.

Anònim ha dit...

Bones
De totes maneres m'acaben de trucar a última hora de la universitat i el dissabte no podré estar per aquí. Per tan el canvi al diumenge em va perfecte.

Es que aquest any, Lleida ha estat nomenada Ciutat Europea de l'Esport, juntament amb 3 ciutats europees més, i el 16 es fa un acte inagural. M'han demanat a veure si podia participar-hi baixant fent ràpel pel pavelló on es farà l'àcte tot desplegant la cenyera.
Els hi he dit que sí!!!!! Serem uns quants hi cada un baixarà una barra.



Per tan, si s'ha de votar jo boto pel diumenge.