divendres, 25 de setembre del 2009

Retorn al pollegó petit del Pedraforca

Hola gent d'Acter!

Aquest és el primer missatge que publico i voldria proposar d'anar al pollegó inferior del Pedraforca, ja que el primer any que hi vam anar, el 2006 no hi va haver gaire participació...
A diferència del pollegó superior, l'nferior no és tan visitat pels 60 metres que els diferencien.
A més, el pollegó inferior és molt més aeri ja que el camí passa per la cresta d'uns cingles de molt desnivell.

Recomano fer-la un altre cop.

Serà necessari portar dinar ja que arribarem tard a casa.

DIA: diumenge 18 d'octubre de 2009

HORA: 7:00

LLOC: Aparcament de davant el camp de futbol





Pere Girbau

9 comentaris:

Anònim ha dit...

ola ueno sok l'ester molt be veig k ia as pogut entrar al blog, :) molt be io si puk i vindre tot i k em van impresionar molt les vistes era molt mako o rekomano, és una bona exkurció per fer.

Pere Girbau ha dit...

Bueno, esperem que aquesta vegada hi hagi més gent!!
Proposo anar-hi el dia 17 o 18 d'octubre. Us aniria bé??

Pere Girbau ha dit...

Bueno, aquesta vegada si som poca gent com fa tres anys, llavors potser s'haurà d'anular...

Pere Girbau ha dit...

Va animeu-vos home!! De moment ja hi vindran uns nostres amics de Taradell.
Fins aviat. La gent que vingueu deixeu un comentari, sisplau!

Molt bona nit.
Tres vintiquatre.
Que tinguin molt bona nit.
Dooooncs ja ens veurem.
Molt bona nit.

edu ha dit...

Ei Pere sóc l'Edu!!!!
Em pensava que se m'havia publicat el comentari però veig que no. Bé, dir-te que jo sí que m'apunto, pots contar amb mi i potser també s'anima algun company meu.

Quin dia el va millor? Jo per mi diumenge, però el que diguis. Cap problema.


Vinga salut i muntanya!!!

Anònim ha dit...

hola bon dia!

a mi si em va bé vindré, que fa molts anys que no vaig a la zona del pedraforca!!!

ja direu quin dia serà finalment!

Samuel

Pere Girbau ha dit...

Doncs el diumenge de moment va bé a tothom. Fins el diumenge!

edu ha dit...

No hem quedat en cap hora!!!
Jo proposo a les 7:45 del mati al local d'ACTER.
Més o menys tenim una hora i mitja fins el peu del pedraforca.

Vinga fins diumenge

Pere Girbau ha dit...

Caldria quedar més aviat.
Quedem a les 7,00 al local d'ACTER.
Pere Girbau.